Resan fortsatte till Öland


Jadu vad har man gjort idag?
Väcktes halv 11 av pappa som meddelade att frukosten stod på bordet.
Tog det lugnt med fam. Jeppsson tills vi skulle fortsätta våran resa till Öland :)
Åkte vid 13 tiden.
Somnade i bilen direkt, konstigt nog eftersom jag inte kände mig ett dugg trött :o
Väcktes runt halv 4-4 någonting för att vi skulle få i oss någonting att äta.
För min del blev det en nötbit med pommes, riktigt gott!
Fick sedan köra hela vägen till Öland, ca.3,5 tim.
KUUUUL SOM FAAAAN!!!! :D

Ringde sedan Anton en stund, länge sen :/
Alltför länge sen tkr jag !
Saknar honom mer än ngt annat <3

Sitter just nu å tittar på tv, en norsk kriminaldrama från 2007 (Varg Veum- Törnrosa).
Den e faktiskt helt okej.
Sitter även inne på fb å bloggar.
Blir kanske å ringa Anton igen lite senare om han e vaken å jag inte e för trött :)
Måste lägga mig relativt tidigt för jag börjar bli förkyld :o :(
INTE KUUUUL!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0