Den dagen som jag länge har längtat efter är nu kommen !!!!


Kan börja med att säga att jag är riktigt nöjd med tandsmycket !! :D
TACK IGEN brorsan!! :D
Love you alot! <3

onsdags hände det inte så jätte mycket:
* jobbade från 8.00-15.30
* Köpte biljett tills på lördag (imorgon) - The Strip
* Träffade Malin på bussen
* Träning på kvällen - riktigt skön känsla!
* Pratade med Anton :D<3

Igår (torsdag) var jag ute å sprang i över 1 tim, så himla skön känsla när man kom tillbaka hem!
Hjälpte sedan mamma med att fixa i ordning lite i trädgården (rensa ogräs typ).
Närmare kvällen tillbringade jag tiden med Malin !
Tog en "liten" promenad runt i Järna och prastade en hel del skitsnack, haha.
Träffade även Emma, Linda och Pontus en snabbis innan vi drog vidare.
När vi kom hem till mig sjöng vi lite sing star - lät förjävligt, men jävligt kul ;P
Sedan blev det film tittande med godis, rabarberpaj och vindruvor - bra kombination av mat men äh ;)
Tack för en underbar kväll gumman !
Måste vi göra fler ggr innan du flyttar ! <3
LOVE YOU!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0