I want you here, look into my eyes and tell me the three words everyone want to here sometimes


Jaha vad ska man skriva....
Kan nämna att min student va den bästa!!!
Synd bara att kvällen inte blev som jag hade tänkt mig, utan hade
hellre att min slutskiva hade varit som Ragnhilds i fredags- MKT ROLIGARE!!
Men men man fick vara med om en helt otrolig upplevelse
som jag väldigt gärna hade velat uppleva igen!
Tack alla ännu en gång<3

Just nu sitter jag å inte gör ett skit...
Har inte gjort ett dugg idag förutom att jag har satt dit ett tandsmycke på min tand
som jag fick av brorsan i studentpresent- ett guldhjärta, jätte nöjd!
Annars har jag bara besökt ICA å pratat med Ilse.
Köpte även lunch vid grillen - kebabtallrik ^^
Har för det mesta suttit framför tv:n och fetat mig med kebab, bullar, kexrån å saft,
känner mig som värsta fettot haha.
Messade även med David hela dagen :)
Känns riktigt skönt att vi har blivit nästan som bästisar nu tanke på allt vi har gått igenom
både tillsammans å vid sidan om när de hade tagit slut.
Så himla glad å lättsamma känslor uppkommer varje gång man tänker på vänskapen!
Har kollat på ett par avsnitt ifrån serien OC (laddat ner), de e riktigt bra!
Sitter fortfarande å väntar på att Anton ska höra av sig som han lovade igår/natt...
Ska troligtvis till honom på fredag men så länge han aldrig bestämmer sig om han kan eller inte
så verkar de inte bli ngt...
Aja, känns som om jag aldrig kommer få träffa honom,
tanke på att de alltid e ngt som kommer ivägen varje gång vi bestämmer att vi ska ses...
Jag måste trots allt boka resa ner till Falköping för ett par hundralappar
så de känns ju riktigt tråkigt att han inte kan hålla de han lovat...
Hoppas han hör av sig snart !

Resten av kvällen blir nog att bara ta de lugnt med tv tittande
eftersom jag ska upp å jobba kl.8 imorgon med de minsta dagisbarnen :)
De e så söööööta, man vill bara ta hem dom alla !!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0