MIDSOMMAR, 2011 :D


Familjen firade årets MIDSOMMAR tillsammans med våra kära vänner fam.Dahlqvist
som är som en extra familj för oss!
Love them all alot!!!
De kom hit å hade det hur trevligt som helst
Jag umgicks med Madde uppe på mitt rum nästan hela kvällen,
la till låtar på min ipod å pratade, samt hade det riktigt kul.
Spelade sedan Wii med våra små bröder innan det var dags för mat.
Vi ungdomar spelade även kubb mot våra föräldrar, snacka om att de hade tur -.-'
haha!!
Hade det mycket trevligt hela kvällen, skrattade, retades, drev, föräldrarna pratade
om hur vi barn var när vi var små (gamla, oförglömliga å galna minnen).
Kunde inte bli bättre!
Jag å Madde kollade sedan på slutet av en film å fortsatte sedan filmtittandet
med att kolla på Bodyguard å myste med lite smått å gott till.
Riktigt mysigt!
De skulle sova över,
 så jag å Madde låg uppe i mitt rum å pratade en liten stund innan John Blund kom till oss, haha^^

Tack för denna dag/kväll Madde!
Saknat det<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0