Mysig arbetsdag i ösregn i skyn


I torsdags jobbade jag tillsammans med Gretha på hennes dagis.
Riktigt kul eftersom jag verkligen älskar småbarn!! :D
Tyvärr var vädret inte det bästa men vad gör det när man kan ha fimtittande hela dagen
och mysa med småbarnen?
Kan inte bli bättre å lugnare, haha :)
Vi kollade på Bamse, Bilar och Trassel - de älskade filmerna.
Skön dag helt enkelt.

På kvällen umgicks jag med Mickis, hade väldigt mkt å prata om!
Anton frågade även om jag ville komma ner till honom
nästa fredag igen + att han verklgien saknade mig! :D
SÅ HIMLA SÖÖÖÖÖÖT!!!! <3
Så snart blir de å boka resa ner till Falköping igen!!
WOOHOO, HAPPYFACE!! <3 :D

Senare på kvällen blev det att bara ta det lugnt å lite
filmtittande på datorn.
Blev tyvärr inge prat med Anton i tele på kvällen men lite smsande :)
Saknar honom rejält!!
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0