TACK FÖR EN UNDERBAR STUDENT, MOTTAGNING Å ALLA FINA PRESENTER!!!!!!


Rubriken säger egentligen allting,
men vill ändå tacka alla som kom på min student å gjorde den till den absolut bästa !!
Det kunde inte ha blivit bättre och den största bidragande orsaken var självklart
alla mina klasskompisar, släkt å vänner
men även det underbara vädret!!!!
TACK!!!!


En liten sammanfattning av hela dagen;

Tiden före studentlunchen: Underbar å lycklig känsla från alla studenter och lärare. Alla lullade runt och krattade/kramade varandra. Så himla kul å skönt att se !
Stämningen i klassrummet var helt amazing, alla var verkligen taggade !!!
Vi fotograferades klassvis å även enskilda (om man ville), skrev även i våra mössor vi som inte hade gjort de.

Under studentlunchen: Stämningen var på topp, alla klasser var livliga, skrattade å hade det så himla kul tsm.
Allting var så himla underhållande, klasserna hade duetter mot varandra i sång,  några elever sjöng solo under hela lunchen, lärarna höll tal, sjöng osv.
Vi studenten blev däremot besvikna på studentlunchen- pastasallad :o
Vad är det för himla studentlunch...? Aja, det blev inte så mkt lunch för min del...
Efterrätten var inte bättre den; två jordgubbar å en liten klick grädde... Det stod även glass på menyn men vart va glassen någonstans? :s :o
Allting var perfekt förutom maten å värmen inne i matsalen, Man svettades verkligen som en gris, haha!!!

Uttågningen till och cermonin vid Anfiteatern: Det finns verkligen ingenting å klaga över! Alla studenter var verkligen taggade å hur glada och lyckliga som helst, ingen verkade tro att det var sant; VI TAR STUDENTEN!!!!! :D
Mycket sång "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDEEEENTEN, FAN VA VI E BRA" och skuttande !!
Helt underbart å ofattbart!
Det var tal, och uppropning av klasserna för att ställa sig på "scenen" för att bli hyllade till studenten av alla nära och kära som stod där. Helt otroligt å jävligt varmt!!!
Kändes som om man precis hade hoppat ur duschen ärligt talat xD
Lärarna sjöng "hejdå"- låten till oss studenter som ett tack för de här tre åren - då kom det tårar...!
Därefter fick man gå å säga hej till sina närmaste å tacka för alla gratulationer som man fick. Mkt korttagningar och glädje känsla runt omkring. Tack mormor, morfar, farmor, farfar, mamma, pappa, Emil, Mikaela och Edith som kom till min student å såg mig springa ut! Betydde mkt !
Min känsla inombords e obeskrivlig, finns inga ord som kan beskriva min känsla eller min lycka/glädje!!!

Flakåkningen: Obeskrivlig känsla om hur roligt/kul det var att åka flak genom hela Södertälje med klassen, hög musik, hoppande/skuttande runt omkring, dansande, skratta och alkohol ombord på flaket. Finns inget bättre!!
Innan vi ens hade åkt ifrån skolan var hela klassen nersprutade i öl och champange, haha ! Så himla skööööön känsla, även om många inte förstår vitsen med de!
Vi åkte runt i 2 timmar, och alla var dränkta i alkohol när vi klev av flaket. Efter att ha sprutat all alkohol över oss så kan ni själva gissa hur kladdiga vi va å hur vi såg ut, haha !!
Hela resan, från när jag vakna å tills jag klev av flaket har varit HELT OFATTBART/UNDERBART!!!!!
Önskar att man tog studenten fler gånger i livet!<3

Mottagningen hemma: Va ska/kan man säga, den var helt fantastisk av både familjen, släkten, vänner till familjen och några av mina närmaste vänner som kom för att gratta och fira att jag hade tagit studenten !
Vilken bemötelse jag fick av alla när de kom!
Det blev mycket trevligt, med bra sällskap, god mat och mycket skrattande + alkohol ^^
Allt som jag även fick i studentpresent var jätte fint och jätte gulligt!
TACK!!!!
Vill bara göra om alting som jag gjort idag ! Det är så oslagbart just nu!
Love you all!!!<3
Synd bara att kvällen inte var desamma....

Slutskivan: Fick skjuts av mormor å morfar till 550 där vi skulle ha våran officiella slutskiva (Igelstaviken). På vägen släppte vi av Jocke å hans kompis vid stationen.
Jag fick stå å vänta i kön tills klockan blev 23.40 någonting å jag kom vid 22.30....
Så himla surt + att ingen av mina närmaste vänner kunde hänga med som jag vill så jag gick helt själv kan man säga... Kul avslutning på den helt undebara kvällen man fick då...
Träffade sedan David å Veronika så det blev att jag hänge me dem resten av kvällen.
Vi hänge mer ute vid en kyrkobänk än att vara inne på 550 å festa ^^
Det var ärligt väldigt trevligt å mysigt!
Pappa hämtade sedan mig å David vid 02.00 då allting slutade.
Tack vare David och Veronika så slutade min kväll helt okej ändå trots att de knappt blev någon avslutning!


STORT TACK FÖR ALLTING!!!!!!!!!!!!
DENNA DAG KOMMER JAG ALDRIG ATTT GLÖMMA!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0