I can´t be without you

Sebastian Krantz - Be Without You


Sebastian Krantz ft. Michaela osberg - You belong to me




Sitter nu å tar de lugnt å självklart saknar Anton :(
Finns inte så mkt å göra fram till att jag ska ta 20.58 tåget in till Södertälje
för att träffa mina brudar !
Ikväll blir de att tillbringa kvällen på The Strip å bara ha kuuuul!
Kanske ta ngn cider, men ändå rätt så lugnt eftersom jag har en viktig match imorgon!
På ett sätt önska jag att jag inte skulle haft match för jag e väldigt seg å för att bara få släppa loss ikväll,
men jag känner ändå suger för att spela å ta hem 3 viktiga poäng!
Men men jag får göra det bästa utav situationen helt enkelt.

Snart blir det väl att börja fixa sig till kvällen,
framför allt att få i sig någonting att äta.
Har nämligen inte ätit ngt, förutom lite rabarberaj, förrän igår kväll med Anton...
Borde som sagt äta ngt, men e inte hungrig.. :/
Tror att de har me att jag saknar honom alldeles för mkt... :(
Ångrar att jag inte hade bokat hemresan till ytterligare minst 1 dag extra...
Hoppas bara att jag kommer få träffa honom fler ggr,
annars kan jag säga att mitt hjärta har gått mitt i tu, i flera bitar...
I think I´m in love, even if I know it´s to early to say that after one time with him,
but that´s what I´m feeling right now and I can´t help my feelings for him..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0