Vill inget hellre än tillbaka till dig, tillbaka till din famn å dina mjuka kyssar !

Vet inte vart jag ska börja!! :D
Hela fredagen och morgonen idag har varit helt AMAZING å de e tack vare ANTON!!
Han mötte upp mig vid stationen med en välkomnande kram å puss på kinden 
samtidigt som han fråga hur resan hade gått.
Snacka om att nervositeten försvann fort efter att vi sagt hej,
men då började fjärilarna komma istället, så fort jag tittade på honom (A)
Han var verkligen som jag hade trott å förväntat mig, om inte bättre!
Verkligen hur söt å underbar som helst !
En sån kille skulle man vilja ha!
Älskar hans ögon, snacka om fiiiiiiina :o
Men iaf, vi gick sedan hem till hans lägenhet å tog de lugnt,
satte på en film å slängde oss ner i hans soffa.
 Höll om varandra å hade de väldigt mysigt!
Jag kände mig väldigt trygg i hans sällskap å väldigt omhändtagen,
som alla vill känna.
Kände mig verkligen speciell i hans närhet å varma famn <3
Vi hade mysigt å riktigt kul från då jag kom kl.18 å hela kvällen tills vi gick å la oss!
Han var väldigt vimsig av sig (vilket han själv erkände att han aldrig brukar vara, inte så här extrem iaf),
vilket fick mig ett väldigt gott å långt skratt hela kvällen :D
Varje gång sa han "haha du bara skrattar du" å gav mig sitt fina leende!
Haha asså hade ni varit där skulle ni oxå ha gjort skrattat!
Så himla kuuuuuuuuuul å underhållande!!!
Blev att vi kollade på 2-3 filmer, busade, åt middag, höll om varandra på hans balkong
å mkt mkt mer innan vi gick å lade oss i sängen.
Riktigt mysigt!
Jag hade riktigt svårt å somna,
inte så konstigt kanske när jag låg å tänkte på killen bredvid mig å kollade på honom
när han sov - så sööööööt!
Tillslut somnade jag å vaknade av att hans mobil ringde kl.6,
men somnade snabbt om sen när den väl hade ringt klart.
Vaknade sedan av att mitt alarm ringde, ånej...
Gick å fixade i ordning mig å satte mig i sängen igen å kollade på Anton.
Så himla söööt, förstår inte !
Tillslut blev jag tvungen att väcka honom eftersom han skulle följa mig till tåget...
Önska jag hade missat de, för jag ville verkligen inte åka :'(
Vi kom lite tidigare till stationen, så vi satte oss å höll om varandra lite innan det
var dags att säga hejdå :(
Hatar verkligen sådana här moment, speciellt när man verkligen verkligen gillar personen :(
Självklart kom det tårar som Anton torkade bort.
Det tog rätt lång tid att slita sig ifrån varandra,
tillslut blev det ett måste :(
Önskar verkligen att jag hade stannat iaf ett dygn till...
Hoppas ärligt att vi träffas snart igen!
SAKNAR DIG REDAN SÖTNOS!!!!!!!!!!! :'(
<3<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0