When you smile at me, I´m shining up like the sun



Tänker på dig varje dag,
dag in å dag ut.
Vet inte vad jag ska göra,
du finns i mina tankar hela tiden,
när jag sover,
när jag är vaken,
när jag tränar,
när jag är med mina vänner
eller släktingar.
Du finns i mina tankar vad jag än gör.
Jag vet inte riktigt vad det betyder.
Om jag är kär å verkligen älskar dig,
eller om det är så att jag bara saknar att ha någon vid min sida.
Jag tror ärligt att det har med båda sakerna att göra.
När jag började prata med dig fick jag känslan att jag gilla dig.
När vi pratade mer och mer fick jag riktiga känslor.
Jag började sakna din röst, ditt skratt, din närhet genom mobilen osv.
När du sa att du gillade mig å saknade mig för första gången slog mitt hjärta volter,
det betyder väl ngt, eller hur?
När dessa ord kom allt oftare kände jag inombords att det är något,
jag kände att jag saknade dig mer än jag trott.
När jag sedan träffade dig för första gången visste jag inte vad jag skulle ta mig till.
Du var så perfekt,
du hade allt som jag länge har letat efter.
Du fick mig att känna mig trygg i din närhet genom att bara vara där.
Du fick mig att känna mig speciell och omhändertagen,
älskad å lyckad.
Jag kan inte beskriva med ord hur pass underbar du e,
det vet å förstår man inte om man inte har träffat dig i verkligheten.
Jag saknar dig varje dag, varje minut, varje sekund.
Jag känner mig ensam och lämnad när jag inte pratar med dig.
Du får mig att skratta när jag mår som sämst.
Vilket även bidrar till att jag verkligen gillar dig.
Du är jämt dig själv,
försöker inte vara någon annan,
utan bara dig själv.
Du betyder verkligen ALLT för mig!
Jag vet itne om du själv vet eller känner de,
men om du läser de här så kommer du ändå inte förstå hur mkt jag verkligen gillar dig
eller hur mycker du verkligen betyder för mig.
Jag vill kunna säga de tre orden,
men e rädd att inte få det besvarat...
Men jag vill att du ska veta att jag gillar dig EXTREMT
& att jag börjar tro/känna att jag är kär,
att jag älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: calle9412 på kamrat.com

skit fin text , asså jäklar :S det är äkta kärlek det där asså <3

2011-06-26 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0