Aldrig tar slitet slut, så fort man gjort klart en grej kommer det två nya grejer... orkar snart inte mer!


Har nu suttit och pluggat från kl.13:00-23:00 :o
Skrev en idrottsuppgift på 8 dataskrivna sidor + plugga naturkunskap
till provet på tisdag (BLÄÄ!)... men jag kmr knappt ihåg någonting av de jag läst...
började även på ett rehabprogram inom breddidrotten
som ska vara klart på tis- eller onsdag (MVG uppgift)...
Juste jag har även intervjuvat mormor å morfar angående "hälsa ur ett historiskt
och nutida perspektiv" (ännu en idrottsuppgift- MVG) å sammanställt deras svar till 4 dataskriva sidor...

Känner mig helt tom i huvudet just nu,
orkar inte med någonting...
Men jag vet att jag måste fortsätta plugga naturkunskap,
för att klara detta prov...

Fan va trött man e på allt det här pluggandet,
man vill bara att de ska ta slut,
så man kan få ngn fritid...
Skönt att det bara är dryga 2,5 mån kvar innan man tar studenten!
LÄNGTAR SOM FAAAN!

Men men nu blir de å göra sig iordning för sängen å fortsätta pluggandet...
Imorgon blir de precis som idag; en heldag med läxböckerna,
ser verkligen fram emot de.... NOT!
Imorgon ska jag även hinna gå på öppethus på en naprapathögskola
i Stockholm kl.13-15 undefär.
Undrar hur jag ska hinna de egentligen,
men en liten break måste jag ha för att orka + att jag redan anmält mig att jag ska komma ^^

Vi hörs mer imorgon!
Go´natt på er, sov så gott
dröm sött!
Jag kmr däremot drömma mardrömmar om läxböckerna... -.-'

Puss å kram på er
<3




PS. Saknar dig... Du vet vem du e <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0