Awesome night... I hope


Sitter nu och väntar på att pappa eller mamma ska komma och hämta mig.
Ibland känns det verkligen som om tiden står still.
Önskar att den någon gång skulle kunna gå så pass snabbt/långsamt som amn själv vill.
Varför kan det inte avra så?!

Men iaf,
i morse hade vi massage prov...
Tyckte att det gick väldigt bra,
men tydligen inte så bra som jag trodde,
eller ah, VG typ...
Riktigt missnöjd....
Borde jag vara de?
Enligt massörerna så, nej  eftersom bara ett G är riktigt bra inom massage
tanke på att de e så pass många olika grepp och övningar som man ska lära sig,
men hade verkligen hoppats på högre betyg ... :(
Dagen börja inte så jätte bra...
Resten av dagen ahr varit väldigt slapp,
ionte gjort så jätte mycket, vilket har varit riktigt skööönt!
Sen blir de hem å fortsätta plugga med allting som jag har,
innan man börjar fixa sig för utgång på The Strip!
Awesome night!
Däremot kommer jag avra helt "död" imorgon när jag kommer till skolan,
inte för att jag e bakis (eller ngt sånt) utan för att jag bara kmr få 3-4 timmars sömn -.-' xD
Eh de kmr nog vara värt de! :D



Kvällens outfit kmr imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0