I will be right here with you


Ibland undrar jag om jag inte gör någonting annat än att bara
sitta med skolböckerna hela dagarna...
Känns ärligt inte som de...
Antingen så har man hur mycket som helst
annars ingenting,
men just nu undrar jag ärligt om de inte e så att vi har fått andra klassers
läxor oxå, haha xD
Känns faktistk som de !
Då kan ni tänka er hur mycket vi verkligen har...

* Folkhälsa uppsats
*Naturkunskapsprov
*Rehabiliteringsprogram
*Nationella prov i Eng (muntligt)
*Romme uppgift
*Engelska CV + skriva ett personligt brev
* Historia prov
* Läsa svenska bok + svara på typ 30 frågor
* Småföretagande- prov
*Småföretagande (instuderignsfrågor kap 3-5 + uppgifter i boken på 50 sidor)
*Nationella prov i Svenska
* Projektarbete

Å de känns verkligen som om jag har missat någonting....
  *SUCK!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0