I miss you, I wish you were here... You open my heart, and I love you for that <3


Jag kan inte råför vad jag känner,
Har aldrig träffat dig,
men ändå får jag känslan,
känslan av sann kärlek...
Du e så himla underbar å söt mot mig,
som en kille ska vara.
Du kommer med komplimanger om mitt utseende hela tiden,
fastän man ser skabbig ut,
du kommer med hur fina å gulliga ord som helst
som går rakt in i mitt hjärta<3
Du får mig att bli mållös å generad
varje gång vi pratar med varandra,
vare sig om det är på msn eller sms,
å bara det e ett tecken på att jag gillar dig sötnos.
Jag vill vara vid din sida,
känna din närhet,
dina armar runt min midja samtidigt
som du tittar in i mina ögon och
berör lätt min kind med din hand samtidigt som du ler med ditt fina leende.
Allting känns så himla rätt med dig,
det är obeskrivligt.
Varje gång jag pratar med dig pirrar det i magen, mina ben skakar och mitt hjärta slår volter.
Det är verkligen en underbar känsla.
Även om du inte är vid min sida känner jag din närhet överallt,
känner den här trygga känslan av att alltid ha ngn här.
Även när jag blundar och drömmer mig bort så finns du alltid i mina tankar.
Det är dig jag behöver,
den enda person jag verkligen behöver<3
Oavsett om jag är ledsen, arg eller glad så gör du mig glad av att bara skriva ett litet "hej",
Du får mig att le av att bara finnas.
Du har öppnat upp mitt hjärta,
så att jag kan börja älska igen som jag länge saknat.
Du har gett mig tid, tid att andas
och börja tro på mig själv.
Börja tro på att något speciellt kommer hända mig en vacker dag.
Jag vet inte vad jag ska skriva,
jag vill skriva så himla mycket men det går inte att få ner de här...
Jag önskar att du kunde läsa mina tankar och förstå
vad jag verkligen menar när jag skriver allt det här till dig.
Jag har försökt å förklarat hur mycket jag verkligen gillar dig,
men har det gått fram?
Svår fråga eftersom jag själv känner att jag inte ens har fått ner en liten del
av vad jag försöker beskriva för känslor... :(
Jag saknar dig,
vill ha dig här vid min sida,
precis som jag skrivit lite högre upp
Min dröm skulle gå i uppfyllse
den dagen jag träffar dig.
Längtar med hela mitt hjärta!
Önskar verkligen att du var här istället för i Norge/Gbg...

Med dina ord, har du öppnat upp mitt hjärta;
"jag gillar dig" , "Jag älskar dig hjärtat, du behöver inte säga något alls,
jag kände bara att jag måsta få säga det, du är så jävla vacker! Jag saknar dig"
<3

Jag tror att du vet vem du e,
när du läser detta,
för jag har sagt de flesta av dom här
orden till dig på msn/sms!<3

Miss you...! :(


All my love I give to you, All I do I do for you
I´m in love
Baby I´m in love
Every day and every night , always til be end of time
I´m in love, Baby I´m in love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0