Michael Jackson "Beat It", dans i matsalen- KUUUUUL!

Michael Jackson - Beat It
 

Idag hade klassen bestämt att alla skulle ha
svarta byxor, vitt linne/tröja och en kavaj (eller en svart jacka eller ngt liknande).
Det var nämligen så att vi skulle vara utklädda som Michael Jackson,
men de kan jag inte riktigt säga att vi alla gjorde ^^
Däremot på idrotten så lärde Vinko oss alla att dansa "Beat It",
som vi sedan skulle framföra i matsalen inför hela skolan xD
Det är nämligen så att alla treor på min skola, Igelstaviken,
tävlar mot varandra i en studentkamp om placeringen i våran studentutrusningen.
Alla treor har fått ett tiotal uppdrag som man ska utföra under denna veckan,
 å ett av uppdragen var nämligen att dansa
en Michael Jackson låt i matsalen ^^
Så det var bara å lära sig dansen på 1 tim haha.
 Jag tyckte att de gick väldigt bra,
visst alla kom av sig, men va fan man fick bkjuda lite på sig själva :D
Det var väldigt nervöst precis innan man satte på låten,
men sen tycker jag att de flöt på å de va riktigt kul! :D
haha tänk lixom själva : stå i matsalen och dansa inför
alla utan någon riktigt anledning :P
haha fett kul!
STOLT ÖVER MIN KLASS; IDP3
haha<3

På kvällen blev de träning, riktigt kul!
Snart blir de nog att slagga
för att orka upp imorgon :)
Ska köra Body pump, eller ngt sånt (xD)
imorgon på bredden, fett kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0