When we laugh or we cry, it´s together


Dålig uppdatering jag vet, men har inte suttit vid datan sen i måndags efter det senaste inlägget.
Lite snabbt om vad jag har gjort sen dess:

Måndag: Övningskörde till netonnet för att köpa mig en ny mobil. Det blev en:
htc Desire HD, riktigt nöjd :D
Körde sedan till mormor å morfar för att hämta upp mormor,
för att sedan fortsätta mot Enhörna, hem till mina kusiner.
Grattis Isak, på din födelsedag!
Mycket god mat å trevligt sällskap! :)
Körde sedan hem mormor till sjuke morfar...
Krya!
Snackade sedan lite med Rickard i tele innan de va dags å sova :)


Tisdag: Tog 9.41 tåget in till Södertälje för att sedan ta 10.34 bussen till Rickard :)
Alltid lika kul å mysigt att komma till honom,
man känner sig jämt så himla välkommen :)
Fick även se deras hundvalpar för första gången, HUR GULLIGA SOM HELST :D
Vill oxå ha..!
Verkligen små tussar som springer fram å tillbaka å naffsar på ens fingrar å
drar i ens kläder som om de vore en dragkamp (A)
Så sööööta!
Tog det sedan lugnt hemma hos Rickard, kolla film, spela Xbox, träffa hans polare
Johan å va me honom nga timmar på kvällen :)
Mycket trevligt!
Somnade rätt tidigt.


Onsdag: Vaknade upp vid Rickards sida runt halv 2 av att pappa ringde mig på mobilen... -.-
Hade iofs vaknat ett antal ggr innan, men somnat om.
Tog det lugnt hos Rickard hela dagen, lekte med valparna å kolla film.
Va även med Johan ngn timme.
Tack för två underbara dagar med dig Rickard, å me johan.
Alltid lika kul! :D
Hoppas att vi träffas snart igen!


Torsdag: Gick upp å tog en joggingtur i solskenet tillsammans med Mickis!
Väldigt skönt, men ingen av oss kunde ta ut oss helt eftersom de va ngt som gick emot...
Men skönt va de iaf! Bra jobbat bruuuuden!
Tog det sedan lugnt hemma hela dagen, plugade lite, städade, fixade
låtar å sånt på min mobil osv.
På kvällen va de sedan SSK-TIMRÅ på tv!
5-3 till SSK, faaaan vilken skön å viktig vinst! :D
Viktiga poäng, hoppas vi slipper kvalserien i år...
Synd bara att alla andra bottenlag tog poäng de oxå...
Hemma på lördag mot HV71,
TAGGA!!!
<3


Fredag: Idag skulle jag ha varit iväg till Sthlm tillsammans med Madde å Fanny,
men de blev tyvärr inte av... tråkigt, hade varit kul..
Blir istället att sitta hemma å dega framför datorn å plugga...
Måste även iväg å fixa lite ärenden åt mamma.. *SUCK*
Fick även ett sms av Bella, om jag ville åka upp till Uppsala över helgen för å träffa henne :D
skulle vara riktigt kul!!
Saknar henne verkligen!
Synd bara att jag känner på mig att de kmr bli ett stort "NEJ!!" ifrån mina päron,
som inte har varit på de bästa humöret de senaste dagarna...
Men vi får se, de kanske e gladare idag :)
Blir troligtvis en familjekväll ikväll som vanligt, om jag
inte får åka till Uppsala.
Rätt skönt de oxå, men vill ha lite variationer ibland, haha ^^

 

Världens sötaste! <3

  

I´m in love! <3




Sanna Nielsen - I´m in love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0