Det börjar närma sig den stora dagen !

Träningen igår gick SUPER!
Alla var verkligen taggade för träning
och alla hade sin bästa dag!
Riktigt kul att se!
Fick själv även väldigt mkt beröm av båda tränarna och spelarna.
Känns verkligen hur skönt som helst att man har kommit in i laget så pass bra
som man har gjort.
Var väldigt rädd för att det skulle sluta med att man hamnade utanför.
men nej alla, å då menar jag ALLA, tjejer e underbara!!
Känns som en enda stor familj!

Sitter nu i skolan och väntar på att engelska lektionen ska börja.
Har precis haft kostprov, gick väl helt okej tanke på att jag började plugga igår kväll,
lite innan träning och efter.
Men men vi får se hur de gick.
Nu blir det att göra klart matteinlämningen och börja plugga till småföretagande
samt börja läsa svenska boken -.-'
Den har jag mest panik över.. hur ska jag hinna..?

*  Eng nationella prov, fre v. 18
* Sv nationella prov, mån v. 19
* Kolmården (uppgift), mån v. 19
*  Naturkunskaps prov, ons v. 19

*  Eng nationella prov, tors v.19
*  Historia inlämning, fre v.19
*  Naturkunskapsprov VG/MVG, tis å ons v. 20
*  Kostprov, tors v. 20
*  Matte inlämning, mån v. 21
*  Småföretagande prov, tis v. 21
*  Svenska bok + massa frågor, innan fre v.21




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0