Nu har nedräkningeen börjat...


19 dagar kvar!!!
å de e typ bara 8 riktiga skoldagar kvar!! :D
För nästa vecka går jag (å nga till i min klass) bara i skolan mån-ons eftersom
vi ska paddla kajak hela dagen på torsdagen (breddidrotten)
och på fredag har alla treor drakroddstävling (studentkampen) :D
Veckan efter går vi oxå bara mån-ons eftersom vi e lediga både
tors, fre och sedan mån veckan efter = LÅNGHELG :D
Så himla skööönt!
Kan knappt vänta !!
<3


Idag steg jag upp tidigt (kl.9 haha) för att tvätta håret å snygga till mig.
Låter kanske lite konstigt å fixa sig "festsnygg" redan kl.10 på morgonen när det är helg,
men det var nämnligen så att jag skulle ta nga studentkort,
eller ah mamma skulla ta ett antal kort på mig när jag hade min studentoutfit :D
Det blev hur många bilder som helst :o
Betydligt fler än jag hade räknat med, haha.
Blev väldigt nöjd med dom trots allt.
Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, suttit här vid datan
och legat lite i solen och stekt !
Väldigt sköööönt !
Har även blivit lite pluggande eftersom jag har prov på tisdag i småföretagande
å en svenska bok till senast fredag :/
Orkar inte men men sen e de slut!! :D

STUDENTEN HÄR KOMMER VIIII!!!! :D
<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0