Då var den sista studentskivan avklarad - BARA satsa på skolan & trningarna/matcherna i vekorna framöver!



Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull
 

Big Brother Ft. Basshunter - Fest I Hela Huset


Gårdagens outfit när jag var på S:t Ragnhild´s studentskiva.
Var mycket trevligt, träffade Madde och Emma utanför "The Strip" för att sedan
möta upp Malin och Edith på dansgolvet.
Det var nämnligen deras skiva.
Jag tycker att det var väldigt roligt, kan oxå ha varit för att jag umgicks just med
mina allra bästa vänner :)
Det blev J*vligt mycket dans, t.o.m. med strippstången xD
HAHA OCH NEJ JAG VAR INTE FULL ! xD
Malin och Madde försökte få upp mig, jag backade å sa nej, då kom det två (eller en) killar
tog tag i min arm och drog mig fram till strippstången,
och lyfte därefter upp mig :o
hahaha fy fan asså xD
De e ju inte så att strippstången står på golvet utan 1m upp xD
hahaha fan va kul vi hade, trots att man inte hade fått i sig ngn alkohol !
Blev sedan en ynka cider när det var ungefär 1,5 timme kvar av skivan.
TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL TJEJER!!
Love you!<3

Tack igen pappa att du åkte in kl.02.00 och hämtade oss
när du skulle upp och jobba vid 6.
Love you!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0