"Pratar med en underbart söt tjej :D KLART ATT JAG MENAR DIG SNYGGING! :D <3"


Min kärlek till dig är större än jag anat.
Min kärlek till dig har växt och växt för varje minut jag hör din röst.
Dina ord, dina komplimanger, ditt skratt, din dialekt
Det är någonting som har fått mig att känna så här som jag gör.
Första gången jag pratade med dig på msn var det mer
"fan vilken söt kille!"
Första gången jag hörde din röst smälte jag,
så himla fint röst!
Nu när jag både pratar med dig på msn, tele eller hör din röst blir det :
"HAN E VERKLIGEN PERFEKT PÅ ALLA SÄTT & VIS!!!
SÅ HIMLA UNDERBAR!!"
Så himla underbar personlighet!
Allt är perfekt,
DU är perfekt sötnos!
Vilket humör man än är på, så fins du där för att muntra upp mig,
Du vet exakt när du ska komma med dina komplimanger,
dina söta, gulliga å helt underbara ord.
Du vet vad en tjej vill höra,
oavsett vilket humör hon e på.
Vad du än säger så blir jag glad.
Blir glad att bara få prata med dig, spelar ingen roll
ifall det är 5 min eller 3 tim,
det är just dom minutrarna som jag känner mig lycklig,
lyckligaste tjejen i världen!
DU får mig att känna mig speciell,
älskad och omtyckt för den Zandra jag är.
Du vill inte att jag ska ändra på mig,
du säger att jag duger som jag e å att jag är lika underbar för de.
Att få höra såna ord går rakt in i hjärtat !
Du är en speciell kille som jag skulle kunna dö för.
Du e helt underbar!
Det allra skönaste e nog att vi kan prata om allt, exakt allt.
Man behöver inte känna den här pinsamma känslan när man frågar/svarar på vissa saker.
Man behöver inte känns att man säger ngt fel eller dumt.
Det gör att du är en väldigt fin person!
Du tar hand om mig som om jag vore din tjej!
Saknar dig !
Längtar mer å mer till den 27/5
då jag äntligen får träffa dig<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0