You´re amazing, just the way you are<3


Historia provet gick bättre än förväntat, om jag går på magkänslan.
Paniken jag kände på söndagskvällen var nog en liten överreaktion med stor
ångest att jag inte börja plugga tidigare.
Får skylla mig själv helt enkelt !
Gårdagens träning var en av de sämsta jag varit på (min egen prestation).
Ingenting gick som jag vill och den blev bara sämre och sämre ju längre tärningen höll på.
I mitten av träningen blev jag väldigt yr och blev tvungen att
gå av planen och sitta vid sidan av resten av träningen...
Hatar sånt...
Kvällen blev betydligt bättre sen när jag ringde Anton :D
Vi pratade i 1tim å 48 min för att vara exakt!
och vad pratade vi om?
haha jadu säg ngt vi INTE pratade om ^^
Vi ka verkligen prata om allting trots att vi inte har träffats :D
Han e verkligen bland de sötaste jag haft kontakt med <3
Hela han e urgullig, kommer med söta kommentarer hela tiden och behandlar mig som om jag
vore hans tjej redan nu (A)
Eller ah det e ngt som vi båda hoppas på faktiskt att de ska bli ngt mellan oss så småning om,
men det fåt vi se :)
ska ner till honom den 27/5 och stanna där över helgen :)
Kmr bli riktigt mys!
Världens sötaste!<3<3<3

Sitter nu i skolan och väntar på att naturkunskapslektionen ska börja (12.30).
Hatar när det inte finns någonting att göra,
man går runt i skolan och gör ingenting, alltid samma prat och människor
(inte illa menat till vännerna man umgås med, utan det händer lixom ingenting nytt på Igelstaviken) !
Lite tråkigt, eftersom det är en grym skola med mycket trevliga elever och lärare!
Skolan slutar runt 15.15 & då blir det att åka ner på stan och
köpa brunkräm, eftersom min börjar ta slut ^^
Därefter blir det att ta bussen till Stålhamra och träna småtjejerna med Alin :)
Sedan äta ngt litet och sätta mig med skolböckerna...
Senare på kvällen blir det nog att ringa Anton igen :)
Får se om han orkar prata ikväll efter en lång arbetsdag (typ 14 tim eller va det var).
Puss på honom! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0