When the nights fall, I falling too...


Sitter och funderar på om jag ska börja med svenskan
(nationella prov på mån- muntligt)...
Jag fattar inte ett skit, så de här kmr gå skiiiit bra... NOT!
måste få de klart senast imorgon för i helgen hinner jag inte, åker från
Borlänge på lördag morgon dirket till Sthlm för att gå på naprapatkurs hela dagen,
sen blir de å träffa en killKOMPIS å sova över hos honom
eftersom jag ska upp väldigt tidigt på söndagen för att ta mig till naprapatskolan igen.
Kändes lite onödigt att åka hem sent på lördagen å sen gå upp halv 6 å
åka tillbaka till Sthlm, när han ändå bor där.
Och nej de e ingenting mellan oss, som vissa säkert tänker!
JUST FRIENDS! :)

Hinner kanske plugga lite på söndagen men de e knappt eftersom de e redovisning på måndagen
första lektionen ... :/
Men men ska väl försöka hitta antingen två texter i häftet, två bilder eller en av varje
å sedan få ner ett PM om varför jag har valt som jag gjort
samt berätta vad jag känner när jag läser texterna/ser bilderna.
tror iaf att de e ngt sånt jag ska göra...
Kul att läraren förklarar som en kratta när de e ett så pass viktigt prov...
Aja..
vi hörs antingen senare eller imorgon!

Puss å Kram <3


Blir nog att avsluta kvällen med att ringa Anton denna kväll oxå :D
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0