Kan inte tiden bara flyga fram å stanna upp när jag väl har nått din varma famn



Nä men nu måste jag skärpa mig å ta tag i pluggandet,
vet att de e lite sent å göra de nu så hä kvällen innan tentan men jag kanske får in någonting vettigt tills imorgon...
Vem vet.
Tentan får gå som den går, dvs. OMTENTA, för de e ärligt ingenting som har fastnat under de senaste 10 dagarna...
Så fort jag har lärt mig någonting å ska börja lära mig ngt nytt så har de första redan försvunnit när jag går tillbaka till de första.
Fattar inte... Kan inte Einstein smitta av sig av sin smarthet?
Hade varit guld värt, om inte mer !
Vet inte vad jag ska säga/skriva förutom *STOR J***A SUCK*.... !!! -.-'
Nu får jag sluta tycka synd om mig själv, kan inte råför att jag inte e ngt snille å har lätt för mig att få in så här mycket å framför allt inte när allting e helt nytt...
De e bara å acceptera helt enkelt...

Btw, måste ringa Sofia :o Inte snackat på evigheter känns de som för hon har varit sjuk den stackarn :(
Måste även träffas snart oxå!!! ännu längresen :o
Inte okej någonstans...
Ska även ringa Anton lite senare å boka hemresan om den inte e alltför dyr just nu :)

Hare så bra så länge, så får vi se om jag hinner slänga in ngt mer inlägg ikväll (tveksamt) innan jag åker imorgon, för annars blir de inget förrän nästa vecka när jag återigen e hemma :(
Vill bara att de ska bli fredag eftermiddag NU NU NU NU!!! :D
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0