Känner mig inte hemma här... Finns bara ett enda ställe där jag verkligen känner mig hemma å de e när jag får vara dig nära, vara i din famn♥



När alarmet ringde igår morse (måndag) ville ingen av oss stiga upp ur sängen.
Vi både tvingade oss upp för att sedan gå åt olika håll :(
Fy fan va de e jobbigt å säga hejdå till honom, man vill/kan verkligen inte släppa taget om honom :(
De e ingenting jag vill å hoppas verkligen att jag ALDRIG behöver göra de<3
Han blev hämtad 6.40 någonting så jag fick ta hans extra nyckel å låsa om mig sen när jag skulle till tåget.
Kändes lite som om vi både skulle till jobbet en helt varnlig dag lixom, men så va de ju inte, men man hade ju alltid hoppas på att de va ngt sånt...
Tog sällskap med Joan under tåg resan. Han jobbar nämnligen i Sthlm å skulle hem å jobba samtidigt som jag skulle till skolan. Passa på å snacka lite mer med honom under resan :)
Eller ah det blev att vi satt bredvid varandra, pratade i 10 min kanske för sen somnade vi båda, haha ! 
Lite fail, men ändå inte, tanke på att klockan inte va så jätte mycket :P
Kul å träffa honom igen iaf, de va inte igår lixom.
Kanske ses snart igen, för Anton ska troligtvis upp till Sthlm om ngn helg för att hälsa på just Joan å se hur han har de uppe i Sthlm, så då passar jag även på å träffa dom båda :D
Längtar redan som satan!!!! <3

När man kom till skolan, va man inte den piggaste direkt... -.-'
Å de enda vi skulle göra under lektionen va att gå igenom tentorna som vi gjorde i fredags, inge mer lixom! Kändes så himla onödigt... !
Hade hellre legat i Antons säng å väntat på att han skulle komma hem från jobbet å sedan tillbringa hela dagen med honom istället för att sitta i skolan å gå i genom en tenta som jag ändå misslyckades på...
Nä usch de va inte populärt i mina ögon...
Åkte sedan till jobbet för att slänga i mig mat å plugga lite innan jag skulle iväg på basketmatch med mamma. Telge (Södertälje tjejerna) vann med 23p, om jag inte miss helt fel :)
Tog det lugnt sedan under hela kvällen när vi väl kom hem.
Somnade relativt tidigt för att vara mig tkr jag, men de säger inte så mkt egentligen, haha!

Idag kändes det extra tungt att kliva upp ur sängen...
Tror att jag inte ha tagit igen mina sovtimmar denna helg trots att man inte klev upp förrän halv 1-1 någonting varje dag. Blev iofs ganska sena kvällar oxå, men de får man ta om man har en helt underbar helg överlag med fina personer :D då får man a konsekvenserna som kommer efteråt !
Dagen i skolan va rätt tuff, BARA anatomi (ännu mer, eftersom vi hade tenta i fredags på just anatomi). Hela dagen bestod av de, så man kände sig lite hjärntvättad när man satt på tåget hem sen.
Kom hem å tog det bara lugnt hä vid datan, å lite plugg.
Kände att jag inte orkade göra så jätte mkt annat.
Blir nog å testa ringa Anton en stund innan jag ska sova :)
Saknar honom så sjuuuuuukt mkt å de har bara gått 1 dygn sen vi sa hejdå lixom :(
Fy fan va jobbigt de e å inte vara i hans närhet :'(
De tar död på mig...
Men nu blir de nog å fixa i ordning sig inför sängen, ringa Anton å sedan slagga :)
Upp tidigt imorgon - palpationslektion halv 9.

Säger godnatt å sov så gott alla läsare !! :D
<3


Love you alot sweetie <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0