Snacka om att en bil resa kan vara så himla kul!


Har inte hänt så jätte mkt idag faktiskt.
Va på zumba pass i morse kl.7 + gym till 9.20 efteråt.
Tog mig till skolan å hade palpationslektion fram till 15.15.
Rätt soft dag helt enkelt.
På vägen hem messade Niclas om vi skulle träna; sure varför inte lixom?
När jag hade ätit hemma drog jag till Niclas å sedan till gymmet.
Hade grymt kul å fick ut ett bra träningspass!
Bra jobbat!Llite kul va de på vägen in till gymmet (han körde).
När vi närmade oss infarten till Gröndal (gymmet) låg han i säkert 110km/h eller ngt sånt.
Jag bah "han kör jävligt snabbt för att svänga in om 30 m, men men han kanske gör en sån där panikbromsning som pappa bruar skoja med å göra. Niclas ser ju väldigt lugn ut i körningen så han vet nog va han gör".
Å så körde han förbi!! :o
hahahhaha fett kul för när jag fråga vart han skulle så va de lixom "va fan! där skulle vi ju in :o helvete oxåå...."
Så himla kul! kanske inte låter så jätte kul men hade ni suttit i bilen så hade ni skrattat oxå :P
ROLIGAST IDAG FAKTISKT!!

När jag väl kom hem så vart de duschen å sen snack med Anton på fb :)
Alltid lika kul å mysigt!
Han e verkligen världens sötaste å underbaraste!
Vill inget hellre än att ha honom här, nära mig hela tiden<3

Nu blir de dock att sova, ska upp halv 6 :/
Natti natti, sov så gott!
Puss på er alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0