All I need is you by my side


Mån 31/10:
Måndagen blev som sagt jävligt seg, men det struntade jag i för samtalet med Anton var betydligt viktigare å betydde ärligt mycket mer än skolan denna dag! <3
Vi gick bara igenom hur provet skulle vara upplagt å skulle bara sitta å plugga själva. Visst de e oxå viktigt men inte alls lika som samtalet (inga mer detaljer).
När jag kom hem från skolan var det bara å ta fram anatomiböckerna igen å rå plugga hela dagen/kvällen.
Satt även å sakna Anton hur mycket som helst <3


Tis 1/11: LEDIG IFRÅN SKOLAN, AS SKÖNT!!! Jag å Emil åkte med mamma in till Gröndal för att träna i ngn timme. Dock började inte morgonen så jätte bra för min del... När jag skulle ta fram busskortet så insåg jag att jag inte hade de, de va helt försvunnet å mitt körkort låg i samma plastficka/busskortfodral eller vad man nu ska säga.... :O  seriöst, de fanns ingenstans... Kul att man har tappat bort sitt körkort efter bara 2 månader -.-' Lyckat Zandra, lyckat...
Träningen gick väldigt bra å brorsan klaga som fan på mina övningar xD hahah han fick sån himla träningsvärk efteråt att han knappt kunde gå, jätte kul verkligen xD
Åkte hem å pluggade samt pratade med Sofia via fb. Snacka om att jag saknar henne oxå :( å nu e hon sjuk oxå... Krya sis!!!! <3
Resten av kvällen vart det bara plugg....  suck !


Ons 2/11: LEDIG DAG OXÅ!!!!! Drog med Emil till gymmet idag oxå, även om han hade världens träningsvärk, haha. Idag blev det ett betydligt hårdare träningspass å Emil va inte så jätte glad på mig efteråt, haha! xP
Innan vi tog bussen hem bokade jag in mig på ett Zumba pass imorgon bitti kl.7 på Gröndal å därefter blir de gymträning igen. Är nämnligen ledig imorgon oxå. Hahaha så det har inte blivit ngn sovmorgon någon av dessa lediga dagar utan träning istället - mkt bättre (vet att ni tkr att jag e galen, vilket jag kan hålla med om.... lite ;)).
När vi kom hem va de bara att sätta sig igen med anatomi böckerna å försöka få in någonting, vilket jag INTE FÅR!!!! Blir galen på mig själv, de går bara inte... kul att man inte kan någonting å tentan på över 200p e på fredag..... HELP ME!!!
Men men nu måste jag försöka stänga ner datan så jag får något gjort av pluggandet... Även om jag inte orkar göra ett skit... Måste man så måste man, annars blir de omtenta (vilket de blir ändå) å de vill man inte... :/

puss å kram så länge !
Slänger nog in ngt inlägg lite senare (eller snart igen...).


Saknar Anton som F**********N oxå :(
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0