Dålig start på dagen, UNDERBAR å EFTERLÄNGTAD AVSLUTNING <3



Ja ni, jag kan ju börja med att berätta hur tentan i fredags gick.... SKIT DÅLIGT- OMTENTA HÄR KOMMER JAG....IGEN!!!! -.-'
Känns som om jag satsar på att få göra omtenta på varje prov...
Har haft 3 st än så länge å jag får göra om alla -.-'
Men men vad ska man gra, allting e så himla nytt oxå + att vi har ingen tid på oss alls att lära in allting, å de e lixom inte lite vi ska lära oss. Tentan i fredags va två stycken jätte stora i ett å samma prov.
Skit mkt å jätte svårt!

Men tur att man hade en resa att se fram emot halv 4 :D
Det var bara å bege sig hemåt direkt efter tentan, packa det sista å fixa i ordning mig å slänga i mig lite lite lunch, å sedan bege mig till Järna tåget 14.41.
Träffade sedan David i Södertälje Syd  medan jag väntade på Göteborgståget.
Han hade precis kommit hem från sin tjej. Satt å snacka tills klockan blev kvart över 3 å jag skulle bege mig upp till tåget.
Under resan satt jag å lyssade på musik å pluggade lite till omtentan den 14:e. Resan gick väldigt snabbt, snabbare än vanligt tkr jag konstigt nog.
Kan vara för att Anton e så himla saknad (A)
Han, Andreas å nga polare till dom (aldrig träffat) stod å väntade. Det visades även att Joan (deras polare) hade suttit på samma tåg, men vagnen innan mig, haha fail !
Begav oss hem till Anton å tog det lugnt innan Fidde (Fredrik, en av polarna som även mötte upp mig/Joan) kom. Han var väldigt trevlig å vi kom bra överens, precis som jag gör med alla Antons polare :)
Känner mig verkligen välkommen!! <3
Hela kvällen tog vi det lugnt tsm med hans polare - bra avslutning på dagen !
Myste mer å mer ju längre kvällen gick<3
Somnade i Antons famn, alltid lika mysigt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0