Vad vore jag utan dina andetag ♥


Idag är det lilllördag.... igen! Tänk vad tiden går fort egentligen :o
Snart e de helg igen å man bara längtar !
Sjukt att tiden abra rinner iväg...
Snart e det ytterligare dags för en stor tenta (nästa fredag) å första praktiska provet (nästa torsdag), snart e de även dags för Antons 21:års dag (nästa lördag <3) å julafton/nyår ... :o
Helt ofattbart, för snart har jag gått en hel termin på högskolan!!! :o
AAAAAHHHHHHHH!!!!

Nä men vad har man gjort idag? hehe vaddå byta samtals ämne bara så där ^^
Idag tog man bilen till Östertälje å åkte till skolan kl.6.57 som vanligt, för att ha palpationslektion.
Slutade 11.15 och åkte direkt till gymmet, innan det var dags för att hämta brorsan som skulle till tandläkaren. Under tiden han va där åkte jag runt i Tälje å sumpade mamma å pappas soppa i bilen xD
Drog sedan tillbaka till gymmet med brorsan.
Tränade till kl.17, å sen dess har jag ärligt inte gjort så jätte mkt.
Har blivit lite pluggande faktiskt, men mest suttit här vid datorn å självklart tänkt på den underbaraste personen i hela världen: ANTON!!!! ♥
Snacka om att han e världens bästa å den mest saknade personen! ♥
Love him so much, and he knows it ♥

Alldeles strax blir det nog att fortsätta plugga för att sedan kunna lägga sig relativt tidigt idag för att orka upp å gymma imorgon innan skolan kl.7 (börjar 12.30). GALEN JAG VET, men här tar man inte vara på sina sovmornar inte ;)
Blir kanske å ringa Anton oxå, men beror på hur pass trött jag e... Vill jätte gäna ringa å höra hans röst, men kanske inte så jätte kul för honom å snacka med ngn som kanske somnar i telen pga. trötthet ^^
Vi får helt enkelt se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0