you're the most wonderful person in the world


I din närhet känner jag mig som den lyckligaste personen i världen,
och så hoppas jag att det förblir.
Du är verkligen världens bästa och underbaraste personen jag känner och har träffat i hela mitt liv.
Du är så ärlig, snäll, underbar, tar hand om mig som om jag vore din juvel, och
du verkar verkligen bry dig om mig.
Vill aldrig förlora dig, då förlorar jag inte bara en pojkvän, en helt fantastisk vän,
killen i mitt liv, en person som bryr sig.. utan jag förlorar så pass mycket mer.
Jag vill inte vara med om den situationen, framför allt inte när det handlar om dig.
Du betyder så pass mycket både för mig å alla våran minnen tsm.
Det är oförglömliga minnen som jag kommer vara inne i mitt hjärta,
där de alltid kommer ha störst plats.
jag älskar dig för den du är, och har alltid gjort.
jag vill inte att du ska ändra på dig ett dugg, du är fin som du är.
du är helt perfekt.
du är killen i mitt liv, och det menar jag med hela mitt hjärta.
Mina närmsta vänner som hört så mycket om dig,
kan intyga om att jag inte är mig själv nrä jag pratar om dig.
Jag är en helt annan tjej, en mycket mycket gladare, spralligare, blyg are och mer kärleksfull än vanligt.
Det lyser om mig så fort jag nämner ditt namn eller hör ditt namn.
Du betyder så himla mycket för mig. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig.
Mitt liv skulle inte ha varit detsamma...
Det skulle ha varit så ensamt, tomt och mörkt.
Inte ens en liten solstråle skulle lysa igenom allt det mörka runt omkring mig.
Du har gjort mig till en bättre person, inte bara en gladare tjej utan du har även fått mig att tro mer på mig själv.
Vet inte vad jag ska säga, för att du verkligen ska förstå hur jag känner.
Det finns inte tillräckligt med ord eller känslor för att kunna beskriva dessa känslor.
Du har tagit över mina tankar, min själv, mitt liv och mitt hjärta.
Jag hoppas verkligen att du kommer bevara dessa känslor med hela ditt hjärta,
precis som jag kommer förvara dig i mitt.
Jag har sagt det många gånger förut, men jag tröttnar aldrig på å säga det:
Jag älskar dig så himla mycket, inte för att du är världens snällaste och sötaste utan för att du vågar vara dig själv och för att du står för allt det du tycker/säger.
Du har fått mig att se världen ur ett annat perspektiv,
och jag gillar denna syn mycket bättre än den förra.
Du har bevisat genom att bara vara dig själv att bland alla dessa idioter till människor så finns de sällsynta,
där bland du är den mest sällsyntaste av dom alla!
Ingen kommer finna en så fin och underbar person som dig Anton, ingen.
Jag är så lycklig att jag fått vara en del av ditt liv, att du släppt in mig å fått vara dig nära.
Älskar dig verkligen, även om jag vet att du inte vill höra just dom orden !
Du är guld värd<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0