Dagen slutade lyckligt trots allt :D


Min födelsedag igår blev betydligt bättre på kvällen när resten av familjen kom hem :)
Blev firad med jätte god mat (inbakad fläskfilé å ris, mums), fina presenter å trevligt sällskap!
Efter maten kollade hela familjen på film; Just go with it
Den e faktiskt riktigt bra, värd att se!
Kom i säng runt 23 tiden, men somnade efter 24 pga. att min käraste kusin messade grattis kvart i ;P
Han hade helt glömt bort min dag, haha !

MINA PRESENTER:

* Vinterjacka (dun)
* Strumpor
* Perfym
* Lite smink
* Sminkborttagning (bara för att jag tar slut på mammas, haha)
* Varm å gosig halsduk från brorsan
* En klocka
* 2 längre stickade tjocktröjor
* Reflex (som ploj eftersom jag aldrig använder det i vanliga fall)
* Mjuk å gosig mössa
*  Massagebänk ( :D )


Tror att de va allt ;D
Blir även firad på fredag av släkten :D


TACK FÖR ALLA GRATULATIONER Å DE FINA PRESENTERNA!
LOVE YOU ALL!!!!! <3




Det enda som saknades var dig vid min sida... <3



Kommentarer
Postat av: pelle sjögren

fick du verkligen gå och lägga dig så sent ?

2011-10-24 @ 02:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0