Grattis mamma å pappa på eran 20-åriga bröllopsdag! <3

Marie Fredriksson-Ännu Doftar Kärlek


Tomas Ledin - Det finns inget finare än kärleken




Idag har dagen faktiskt gått väldigt fort.
Först så strulade självklart pendeltågen å tunnelbanorna så jag kom lite försent,
men det gjorde inte så jätte mycket eftersom vi hade praktisk lektion.
När jag slutade kl.11.15 satt jag kvar en stund och pratade med Kajsa (klasskompis),
innan det var dags för henne att träffa sin polare å jag skulle äta.
Satt sedan å pluggade lite innan det var dags för mig att åka till centralen för att träffa
Kristoffer vid Klarabergsviadukten.
Han skulle hjälpa mig att hitta en ny tröja, vilket blev två tillslut + 2 örhängen (A) haha
Drog sedan hem för att hjälpa brorsan att dela ut post, samt köpa rosor till mamma å pappa.
Det är nämnligen deras 20- åriga bröllopsdag!! :D
Det blev en jätte fin bukett med både röda å rosa rosor + nga vita blommor, både stora och små !
Priset va dock inte det billigaste men de e de värt ! <3
Åkte sedan hem för att fixa i ordning maten, sätta bommorna i vatten, lägga fram deras presenter på varsin plats, duka fram maten och fixat en varsin drink till dem (A) :D
Just nu e de bara mamma å pappa som saknas, sen skulle allting vara perfekt!!
Hoppas verkligen att de blir nöjda!
Jag skulle bli överlycklig om jag kom hem till ngt sånt här, men alla e vi ju olika, haha.
Bör nog fixa det allra sista nu!

Vi hörs !

Puss å kram på er <3


Bild på hur allt såg/ser ut kommer in en annan dag ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0