Märks att man inte har tränat styrka på länge -träningsvärk som fan xD


Väcktes av alarmet kl.7.
Skulle upp å dra till gymmet innan jag började skolan, 12.30, duktig som jag e ^^
Gymmade mellan 8 å 9.20, satt sedan ett bra tag i bastun, hehe.
Fick skjuts av pappa till Östertälje.
Kom till skolan vid 11.30, så hann äta lunch i lugn å ro innan det var dags för palpation.
Slutade vid 15.15.
Blev hämtad av mamma vis Östertälje station för att sedan åka till Scaniarinken för att träna tsm.
Vi skulle gå på Afrikansk dans å Zumba ^^
Riktigt kul faktiskt, men kan nog säga att zumba e nog mer min grej än va afrikanska dansen va xD
Åkte sedan hem å åt lite, innan jag satte mig med läxböckerna...
Å fastnade självklart här framför datorn efter ett tag... -.-'
Messar även lite med sötnosen, Anton :D
Miss him so much <3

Snart blir de nog å sova,
packa gymkläderna tills imorgon å sedan lägga mig!
Sjukt trött :o
Somna in i drömmarnas land med Anton i tankarna (A)
Lät lite fånigt men sant :)))

Hörs nog mer imorgon, om de inte blir så att jag hinner slänga in ett inlägg till innan nätet stängs av.
Puss å kram annars!
Tack för att ni orkar läsa bloggen ^^
E inte alltid ngt intressant att läsa, men what ever xD

Go´natt på er <3


Zumba fitness



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0