Pinsamt värre


I fredags blev det som vanligt inte så mycket gjort med pluggböckerna -.-'
När jag slutade åkte jag direkt till gymmet för att träna 2-2,5 timmar innan jag skulle åka hem till Madde å hennes familj för att fira mig i förskott (fyller år på tisdag, imorgon) eftersom dom åker till Cypern på måndag.
Inte ett dugg avis -.-' haha
Tacos, fruktsallad, glass å jävligt trevligt sällskap :) Tack för presentkortet!
Åkte sedan till Täljehallen för att kolla på basket, Södertälje Kings-Uppsala.
Förlust för Kings efter ett dåligt spel.
Åkte hem till Madde igen efteråt för att bara hänga där ngn timme å kolla på slutet av idol :)

I lördags jobbade jag från 11.00-15.00. Inte många timmar men det var en hel del å göra ändå.
Alltid bra med lite extra cash !
Häntade bilen å åkte sedan å väntade på mamma, hon slutade jobba kl.16.
Vi drog direkt till kusinerna, där vi skulle fira deras mamma, min faster.
40-års "kalas" :)
Grattis till henne! <3
Tog det lugnt där tills klockan blev 23 någonting å man kände att John Blund började komma å klockan va trots allt inte så jätte mycket... konstigt !
Somnade snabbt den kvällen iaf :)

I söndags (igår) jobbade jag från 10.50-15.00. Mycket å göra denna dag oxå.
Skjutsade hem Sofia när jag slutade jobbet.
Hade mycket å prata om, vilket hemresan inte räckte till, blev ytterligare typ 1 tim snack utanför hennes lägenhet :o haha
Miss you!
När jag väl kom hem hjälpte jag pappa med maten så att den stod på bordet när mamma å Madde m. familj kom hem.
Vi åt snabbt (jag å madde) å begav oss sedan hem till kusinerna för att hämta upp dom å brorsan.
Därefter va vi på väg in till Tälje igen för att se SSK spela mot Västerås.
SKIIIIIIIIIIIIIIIT DÅLIG match!
Förlust med 1-5 -.-'
Snacka om pinsamt, SSK!
Kom igen nu va fan!
Körde sedan hem Madde å kusinerna.
Somnade rätt snabbt igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0