Snacka om onödigt....


Usch dagen kunde ha börjat bättre...
Va skit trött när alarmet ringde kl.5, men somna om tills andra alarmet ringde 5.20,
då jag blev tvungen att gå upp.
Fick dra mig ur sängen å nerför trappan, kunde knappt hålla ögonen öppna xD
När jag hade fixat mig väckte jag pappa förhan skulle skjutsa mig till tåget, orkade inte gå, hehe.
Somnade på tåget, som tur va hann jag vakna innan jag skulle kliva av i Stockholm Central.
Begav mig sedan till skolan.
När hela klassen var på plats 08.10 någonting fick vi reda på att vi inte hade några lektioner idag, pga. att läraren e sjuk :o  vi fick reda på de 20 min innan vi skulle börja lixom...
Snacka om onödigt för mig å gå upp så pass tidigt, ta mig till skolan på 1,5-2 tim å sen vara i skolan i 20 min innan jag ska bege mig hem igen -.-'
Typiskt att sånt ska hända just nu...
Hade man vetat om de igår hade jag kunnat stannat hos Anton ett dygn till, om jag hade fått för Victor eftersom vi bor i hans lägenhet. Men de tror jag nog att de inte hade varit ngn fara :)

Så när man väl kom hem vid 11 någonting satte man sig här vid datan å här sitter jag än -.-'
Borde, nej jag borde inte, jag MÅSTE verkligen plugga !!!!
Asså jag måste verkligen skärpa mig med studierna, hamnar bara ännu mer efter :(
Inte bra...

Måste även träffa Mickis idag/ikväll oxå, mkt å prata om !!!
+ att hon fyllde år igår :D:D:D
GRATTIS I EFTERSKOTT MICKIS!!!!
Love yah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0