Sometimes I wish I was Albert Einstein...


Hade sovmorgon idag, precis som jag skrev igår :)
Riktigt skönt !
Gick upp 9.30 istället för 5.30, väldigt förståeligt då kanske, hehe.
Fick skjuts av mamma in till Östertälje, tog tåget till Sthlm å t-banan till Tekniska högskolan.
Istället för att vänta på bussen gick jag till skolan, träffade Marie på vägen (klasskompis) :)
Va rätt skönt/friskt faktiskt, men blåsigt/kallt eftersom vi gick i motvind...
När vi kom till skolan va det dags att prova klinikkläder (arbetskläderna vi ska ha när vi jobbar med patienterna), innan det var dags för palpation.
Dagens palpation kändes lite obehaglig eftersom man skulle palpera lite ovana/känsliga kroppsdelar, men gick helt okej ändå, de e trots allt sånt här vi kmr jobba med efter 4 års utbildning, eller ah i vissa fall :)
Tog sällskap med Karianne till T-centralen, å tog sedan tåget till Östertälje.
Gick å hämtade ut ett recept på mina p-piller å begav mig sedan äntligen hemåt.
Maten stod på bordet när man kom hem - gott :)
Snäll pappa man har!

Sitter nu å ska egentligen plugga, men som ni redan har märkt så suger jag verkligen på å ta tag i böckerna å börja plugga .... -.-'
Snart e de Robinsson tittande oxå, dvs. inge pluggande...
Jaja ngt blir de nog iaf, hoppas jag... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0