I´m a happy happy girl with a big smile in my face




Började skolan halv 1 idag oxå, dock var det pendeltågsförseningar pga. att alla tågen inte gick till Märsta utan de stannade i Årstaberg, pga. sprängarbeten.
Typiskt att jag hamnade just på ett av de tågen som inte gick hela vägen, utan fick vänta på nästa i Älvsjö.
Kom 15 min försent, men det fanns de som satt fast inne i en tunnel på tunnelbanan pga. olycka.
Någon hade troligtvis hoppat framför tåget eller ngt sånt eftersom det behövdes räddningshjälp...
Dagen gick iaf väldigt snabbt å helt plötsligt var jag inne på jobbet å pratade med mamma å hämtade bilnyckeln :P
Åkte hem å fastnade här framför datan när jag egentligen skulle ha pluggat...
suck...
Fattar inte vf det jämt ska vara så svårt å sätta igång med någonting inom skolan :(
Måste bli mycket bättre på de, å de e snarast...!!!!

LÄNGTAR SÅ MYCKET TILLS PÅ FREDAG!!!!
OBESKRIVLIGT MYCKET!!!! :D:D:D:D:D
Löve <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0