Varför ska det avra så j*vla svårt å öppna ett par böcker !


Då har man fastnat framför datan ytterligare en gång när man har så pass mycket i skolan som e betydligt viktigare än att sitta här egentligen....
Gud hatar mig själv när de blir så här, inte kul... -.-'
Borde komma på ngt straff eller ngt varje gång jag inte sköter de!
Kanske skulle ta tag i grejerna i så fall!

Dagen i skolan kändes riktigt lång, kan ha varit för att vi hade 6st anatomi lektioner idag i rad,
med 10-15 minuters rast där emellan (bortsett från 1,5tim lunchen)...
Man va helt tom/slut i huvudet efter denna dag vilket kanske va en anledning till att de inte har blivit så mycket pluggande idag, men de e ingen bra anledning egentligen utan jag e väldigt lat av mig när det kommer till sådana saker som jag vet att jag MÅSTE göra...
Hade väldigt trevligt/roligt med Karianne på rastera dock så lite positivt vart de under dagen :)
Fick skjuts av pappa hem!
Å har inte gjort så jätte mycket sen jag kom hem, hjälpte pappa med att fixa/skriva/rita ett presentkort till mamma som pappa ska ge henne imorgon från hela familjen, då de e deras 20-åriga bröllopsdag :D
Kändes som om de nyss va 15 år sedan men tydligen så har de gått ett antal år sen dess, bara titta på mig själv egentligen, fyller 19 i år å inte 14 så en liten skillnad ah xD

Bör nog vara en duktig flicka nu å öppna skolböckerna en liten stund idag iaf,
mamma kmr lacka annars även om hon sagt att jag bör kunna ta eget ansvar nu när jag val å plugga på högskola direkt + att varken mamma eller pappa kommer kunna hjälpa mig me de teoretiska delarna utan bara de praktiska då de mycket gärna kommer vara försökskaniner xd ^^
Slänger kanske in ngt mer inlägg lite senare, beroende på hur jag känner angående pluggandet...

Hare bra så länge !
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0