Finns ingenting just nu, än bara plugg



Jaha då har man ytterligare en dag framför sig med BARA plugg...
Dock känns denna lite skönare, trots att de blir mkt mer plugg,
eftersom man är hemma från skolan både idag å imorgon pga. att man just har tenta på torsdag.
Det är nämligen så att inför varje tenta e vi lediga mins 2 dagar FÖR att vi bara
ska lägga ner våran tid å våra tankar på just tentan å pluggandet!
Jag tkr att det är ett smart drag men samtidigt så har vissa, t.ex.  jag, väldigt svårt å ta hand om uppgifterna
när jag sitter ensam hemma å inte har ngn som bossar över mig.
Så det finns även lite negativa sidor me att få ledigt nga dagar innan en tenta.
Men jag ska ge mig f*n på att sitta å plugga HELA dagen idag, dock inte när jag ska upp till farmor å farfar för att äta lunch, men annars!
Har fan panik över allla dessa latinska namn på exakt hela kroppensdelar, körtlar, leder, muskler, hjärtat, benhinnorna, ryggmärgen osv.
Det är skjukt mkt vi ska lära oss innan denna tenta, å det som känns lite surare e att vi BARA har haft 1,5v på oss att lära oss allting, medan de högre klasserna läste detta område på över 1 månad!!! :o
Känns som sagt lite sådär väldigt surt !!!
Men men det e bara å bita ihop, göra mitt bästa å
se hur långt det räcker helt enkelt! :)
Mer kan jag inte göra!

Men men nu måste jag ta tag i pluggandet så får vi se om vi hörs senare idag
eller om jag har fastnat med böckerna ^^
Troligtvis inte, men man vet aldrig!
Hare bra så länge så hörs vi allla läsare! :)
Puss å kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0