Stunder man känt att man saknat tsm med en av sina bästa vänner


Kvällen igår blev väldigt lyckad när Niclas var här!
Satt å tog det lugnt, drev med varandra å pratade om allt möjligt.
Samt att han fick sitt efterlängtade fika (kladdkaka) ;P haha
Kände att jag faktiskt har saknat dessa stunder tillsammans med honom, stunderna då man tillbringade tiden med en av sina bästa vänner å bara hade det roligt.
Var ett tag sen vi hade dessa stunder :)
Låter lite fel allt de här, men för att det ska bli klarare så tillbringade jag tiden med en av mina allra bästa vänner, som jag inte har gjort på jätte länge... Inget annat :)

När han väl blev tvungen att åka hem pga. jobb så blev det att jag tog det lugnt med familjen framför tv:n.
Det blev att vi tittade på en film som heter " The Blind Side ".
Riktigt bra faktiskt, å den e lite verklighetsbaserad :)
Rekommenderar att se den! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0