Veckans händelser kortfattat


Dålig uppdatering... Igen...
Sorry för de!
Kan ju berätta lite kortfattat om vad jag gjort sen en vecka tillbaka då jag klarade körkortet !
lördagen var jag i Sthlm för att klassen skulle ha nollning vid Sergelstorg.
Alla var utklädda (ett måste), fick massa uppdrag ifrån våra faddrar som vi skulle utföra.
Va riktigt pinsamma uppdrag men vad skulle man göra xP ^^
Ålte hem å åkte sedan till ett par bekanta till familjen - kräftskiva.
Hade jäte trevligt trots att jag var tvungen att plugga efter att vi ätit.
Var sedan taxichaffis till familjen å kusinernas familj ^^
Första känslan att köra själv å vara chaffis va riktigt kul !
Många fler tillfällen ;P

Söndagen: Tog det bara lugnt + hade match på eftermiddagen.
Blev förlust, men ändå bra spelat från våran sida tkr jag.
Blev sedan att fortsätta med pluggandet.

Måndagen: Slutade väldigt tidigt - vid 11.30 tiden. Hängde med Mathias hem för att plugga inför tentan (fredagen, idag). Tkr att det gick väldigt bra, hann med det mesta å de bästa var att vi låg på
samma nivå redan från start så vi förstod vad den andra pratade om. Grymt!
Åkte sedan hem å fortsatte med att plugga lite.
Eftersom träningen var inställd så blev de att plugga hela kvällen samt att ta det lugnt framför tv:n med familjen.

Tisdagen: Lediga ifrån skolan för att vi alla skulle få tid att plugga inför tentan.
Jag däremot skulle jobba på Stadium mellan 9.45-16.30.
Sedan blev det att fortsätta med all pluggande.
Tog det lite lugnt på kvällen med idol tittande - fan va jag hatar den nya juryn (inte Laila å Bagge men de andra)!!!! Fuck them!

Onsdagen: Dagen såg exakt likadan ut som tisdagen. Förutom att när jag kom hem så fick jag äntligen åka till posten och hämta ut mitt körkort!!!! :D
FAAAAAAAAAAAN va stolt man känner sig!!! ;D
Fick även veta att Stefan Liv, Sveriges bästa ishockeymålvakt omkom i en flygkrash i Ryssland :'(
Snacka om overklgt!!!!
FAAAAAN va han e saknad!!
R.I.P Stefan Liv <3
Hade sedan träning på kvällen, första gången jag körde helt själv till träningen!
Fatta vad skönt ! :D
Blev sedan ännu mer plugg på kvällen.

Torsdagen (igår): Helt ledig !!!! Skjutsade Emil (brorsan) till skolan kl.8.20, åkte hem för att plugga, hämtade honom sedan vid 14 tiden å körde hem för att fortsätta med all pluggande.
Snacka om att dagen gick långsamt fram pga. allt pluggande...
Jätte tråkigt!
Å paniken inför tentan blev bara större å större, ju närmare kvällen man kom...
Tänk om man skulle kugga sig på högskolans första tenta?
Snacka om jobbigt !!!
Tenta på cellbiologi, histologi å biokemi.... Inte direkt lätta ämnen...
Tänk då att vi bara har haft 2,5 v på oss att lära oss allting!!!! :o
Gick å la mig relativt tidigt... upp kl.5 på fredagen (idag)...
Somnade på en gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0