What can i say? We´re going to win tonight


Idag började man halv 9 som vanligt.
Kändes väldigt tungt å gå upp i morse, vet inte varför utan de va bara de...
Hade palpations lektioner idag oxå.
Slutade 11.15 - riktigt skönt !
Åt lunch i skolan å satte mig sedan å pluggade.
Blev tvungen att vänta på Maria tills hon slutade (hon slutade 15.15).
Så jag passade på å skriva rent de vi tagit upp på lektionerna samt läsa igenom allting ett par ggr.
Drog sedan hem till Maria, där jag sitter just nu.
Ska sedan på match, hjälpa henne å hennes korpen lag iag igen :)
Tkr det är väldigt kul å att de verkligen uppskattar min hjälp, verkar så iaf ;D
Finns inte så mkt å skriva för tillfället så vi kanske hörs senare ikväll,
annars får ni ha en trevlig kväll.
Så hörs vi nog mer imorgon.
Tänk att ytterligare en vecka har gått, de e sjukt :o
puss å kram alla läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0