Dålig uppdatering som vanligt, men sånt får man leva med ibland. Man har ett liv utanför datorn oxå!


Då har man varit jävligt dålig på att uppdatera bloggen igen, t.o.m. så pass dålig att de snart har gått 2 hela veckor... Men ärligt så har jag inte suttit vid datan eller inte haft en tanke på att ens sitta här.
Har egentligen inte hänt så jätte jätte mycket, men har ändå inte orkat/haft lust å sitta här vid datan, vilkte inte e så jätte vanligt för mig.
Men iaf, precis som ja brukar göra; en sammanfattning - lovar att de e en överblick bara !

Lör/sön 14-15/4:
På lördagen kollade hela familjen på när Telge gick å vann sitt andra raka SM-GULD! Värdigt vinnare!
Va taxi chaffis åt mina föräldrar å umgicks med brorsan på kvällen, tills jag skulle skjutsa in Niclas, Lisa, Carro å en tjej till, till tälje. Hämtade päronen å sedan på natten vid 02.15 tiden hämtade jag Martin, Bill, Robban, Danne å nån till, vid Berget. Trodde jag skulle köra hem dom men nej de skulle till en av deras polare å självklart blev jag kvar, trött som jag va. Åkte därifrån vid 04 tiden någonting. Hejdå puss på kinden av Robban å skjutsade  sedan hem Bill å fick även där en puss på kinden som ett tack. Åkte sedan hem med Martin. Hade de allmänt mysigt under tiden de va broöppning (inga missförstånd, men ja lite kyssar). Han ville att jag skulle med in men eftersom klockan va runt 5 på morgonen så kände jag att de fick bli en annan kväll. Somnade gott den morgonen!
Söndagen vid lunch åkte jag å gymmade med Pontus :) gick ju som de gick, hehe. Drog sedan till Martin, dock va han för trött för att hitta på ngt så de vart bara tv tittande innan jag skulle iväg på basketmatch - KIngs spelade sista å avgörande semifinalen, 2-2 i matcher!
Med en lättnad, trots att deras stjärna Johnell Smith, va borta så höll de undan seger! FIIIIIINAL!!!! <3


Mån-fre 16-20/4:

Som vanligt, skola, klinik, träningar, jobb, skola, klinik, träningar, jobb osv..
Som sagt de har inte hänt så jätte mycket annorlunda än mitt vanlig vardagsliv! Har dock hunnit med å sätt Kings spela sin första å andra finalmatch mot Norrköping = 1-1 i matcher !
Kämpa på!
Har även blivit en hel del plugg, men de e inget nytt.

Lör/sön 21-22/4:
I lördags skulle jag vara i Nykvarn kl.8 för att ha träningsläger med fotbollslaget! Grymt kul!
Skulle träffas å käka frukost tillsammans, ha lite teoriövningar och därefter träning i 2 tim. Allting gick väldigt bra å va grymt kul! Drog sedan till stugan där vi skulle övernatta för att fixa å ta in alla sovgrejer. Därefter vart de lunch å fortsatt med teoriövningar, samt kollade på nykvarns herrlag när de spelade match innan de va dags för vårat andra träningspass. Började väldigt bra å kändes extra kul när iv skulle köra strafftunering. Dock slutade det med ett rejält stukat finger, eller ah tumme, för min del... Fick kliva av å kolla de sista minutrarna. Åkte sedan tillbaka till stugan å åt tacos till middag. Hade redan då kylt ner tummen, lindat den och tejpat.
Tog det lugnt med lite smålekar allihopa, mycket prat och skratt. Kollade sedan på en film innan de va dags att sova.
Vaknade av att min mobil ringde - MARTIN! Snacka om att alla blev lite irriterande (alla vaknade) hehe...
Somnade sedan om väldigt snabbt!
På söndagen vart de uppgång vid 7.15 tiden. Visades att Martin hade ringt ytterligare en gång å Bill 4 ggr xD Tur att jag hade stängt av ljudet å vibrationen ;p
Nyheten med min tumme - PLOMMONBLÅ/LILA och RIKTIGT UPPSVULLEN... Inge vidare...
Försökte övertala mina tränare att få spela söndagsmatchen ändå men de gick inte... Mitt under amtchen blev jag tvungen att åka in til akuten tsm med min tärnare. Tummen hade blivit helt likvit/blå, lika så handen + att jag hade ingen känslel i tummen över huvudtaget...
Satt på akuten i över 1,5 tim innan jag fick beskedet att vi blev tvungen att röntga den. Visades sedan att jag hade fått en spricka i tummen precis nedanför leden... vilket ledde till att jag blev tvungen att gipsa hela skiten :(
Snacka om att ingen av oss hade velat höra dom orden... JÄVLA SKIT!!!!
Läkaren sa även att gipset skulle sitta på i 3.5-4v... :(:(:(:(
Blev bara å åka hem å sedan ta det väldigt lugnt resten av kvällen... Medan mamma å pappa åkte till Norrköping för att kolla på Kings matchen. Drog till Martin en stund för att få tänka på ngt annat å inte tycka synd om mig själv... sicken otur asså...!!!!!!!!!!!!! Hate it !!!!!!!!!
Kunde knappt sova den natten..



Mån-tis 23-24/4:
Har inte hänt något mer än ha varit i skolan, precis som vanligt. Pluggat och varit allmänt trött + smärta ner i armen pga. tummen. Väldigt jobbigt! Fick även tillbaka min tenta som jag gjorde för 3v sedan = VG :D 36.5p av 39 möjliga :D snacka om att de sitter en stolt tjäj här nu!!!! WOOHOO!!!
Får dock inte ta emot egna patienter vilket leder till att jag hamnar efter väldigt mycket å kommer ha svårt å hinna med att ta igen dem passen innen vi slutar den 30/5...
Så typiskt att allt ska hända på en gång... SUCK!!!
Igår (tisdag) va jag å familjen på Kings matchen, finalmatch 4. Blev vinst med nästan 20p = 2-2 i matcher!!!
KOM IGEN NU KINGS!!!!!!
Kenneth Simms (spelare i Kings) slängde upp sin uppvärmningströja till mig som satt på läktaren (A) haha rätt så svettig men vad gjorde de lixom! Satte på mig den å hejade på som bara den! Han har nämnligen flirtat med mig en gång tidigare, så de va lite kul att de va just hans tröja jag fick nu ;) haha
Somnade gött den natten!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0