dags för hämnd!

Tjingeling eller Ah godmorgon kanske man ska säga!
Trodde jag hade försovit mig i morse, hade ju sätt bra ut å en bra start på veckan... Så jag e väldigt pigg för en gångs skull!
Sitter nu på tåget till huvudstaden för ännu ett spännande å händelserikt år på naprapathögskplan! :)
Ska bli grymt kul att få träffa alla igen men sommaren gick väl lite för fort fram kan jag tycka... hehe..
Men nu blir de å tagga om å plugga på som hela förra året, finns inget mer än att vara kämpa å försöka lyckas :D de e trots allt de här jag vill hålla på med, hjälpa människor<3

Idag är de som sagt inskrivning för alla studenter, men för min klass, DN45, så börjat våran tid för hämnd på de blivande ettorna - NOLLNINGEN!!! Haha! Kmr bli grymt kul :D
Sen blir de att börja med ledbehandling å avsluta dagen/kvällen med klinikpass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0