denna dag kommer kännas lång...

Denna natt va nog den jobbigaste på väldigt länge...
La mig rätt tidigt men kunde inte somna...
Anledningen va att jag låg å tänkte på farfar...
På frågor som jag inte borde räkna på; kommer han klara sig? Hur blir det med farmor? Hur förkrossad kmr inte hon bli efter att ha varit gifta i över 55år? Vad skulle anledningen vara om han gick bort, lungan, rökningen, åldern, att de inte kunde återställa honom från att vara sövd till kontaktbar igen? Hur skulle vi klara oss utan honom osv...

När jag väl somnade, så sov jag inte många minuter innan jag tyckte till å vaknade igen... vaknade även upp av att kinderna va våta vissa ggr...
Denna dag kommer kännas väldigt lång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0