kul att patienterna uppskattar de man gör på skolans klinik!

Idag va de dags att återigen stiga upp tidigt för att åka till skolan, eller rättaresagt skolans egna klinik vid Odenplan, för att ta igen lite av de klinik pass som jag missade när jag gick gipsad :)
Kändes tungt å stiga upp men kändes ändå kul att äntligen få börja behandla igen :)
Det visades bara vara jag å en till som heter Nina som skulle vara på plats av alla elever idag vilket va rätt konstigt men skön känsla för de va spelar tyst :)
Jag skulle ha haft en patient vid 8.15 men så blev de inte. Nästa kom då 9.30 å uppskattade verkligen de jag gjorde :)
Jag å Nina satte oss sedan i Vasaparken för att käka lunch innan de va dags igen.
Blev att jag slutade tidigare tanke på att min sista patient ringde å avbokade sig för att han hade helt glömt bort tiden :p

Sitter nu på tåget hem å pluggar lite, innan de e dags å dra på träning kl.18 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0