Natti natti

Familje myset blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...
Jag, pappa å brorsan satt å kolla på tv medan mamma va inne i deras sovrum å gjorde ngt (ingen aning vad om jag ska vara ärlig) ... kul lördag, när man inte ena kan sitta tsm å ha de mysigt framför tv'n en lördags kväll lixom... jätte tråkigt verkligen...
Ska jag vara ärlig så orkar jag snart inte bry mig längre... känns lixom som om denna familj glider isär å att man inte kan göra åt saken... klart att man vill att de ska bli som förr, men då gäller de självklart att alla 4 i familjen vill de.. hjälper inte om ngn skiter i de...

Nä men nu blir de sängen för min del så att man orkar upp å jobba hela dagen imorgon å sen tagga för skolan på måndag...
Puss å kram på er alla :)
Tack för att ni finns<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0