sista helgen innan skolstarten - jobba hela helgen

Idag har man i stort sätt jobbat hela dagen, kl.11-18.15 dvs till stängning. Dagen gick relativt fort men de känns trots de väldigt surt å jobba hela sista helgen innan skolstarten på måndag... ingen ledighet å vila här inte...
Känner dock att jag vill jobba så mycket som möjligt innan mitt kontrakt går ut den 1/9... vem vet om jag får jobba kvar... hoppas verkligen de för behöver pengarna till utbildningen + att det ger en bra erfarenhet i framtiden...
De e bara chefen som kan avgöra om jag får fortsatt jobb...

Nu sitter man i tälj å väntar på bussen hem medan magen kurrar som aldrig förr. Tur att maten står klar på bordet när jag kmr hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0