SVERIIIIIIIGE!! <3



Det sved att stiga upp ur sängen i morse, även om jag fick sova till halv 7 (en halvtimme längre än i måndags). Fick skjuts av mamma till jobbet. Precis som i måndags så flög arbetsdagen förbi å helt plötsligt så va kl.13 å jag slutade. Drog till akademibokhandeln för att köpa pennor tills imorgon då de e dags för tenta igen.
Satte mig sedan i bibblan igen, tills mamma slutade kl.16. Drog till akademibokhandeln igen för att fixa kalender å en mapp till skolan. Känns ju verkligen som om att de e dags att börja på riktigt snart...
Känns inte så jätte kul om jag ska vara ärlig, men saknar som sagt mina älskade klasskamrater!<3
Maten stod på bordet när vi kom hem å därefter blev de att öppnaböckerna igen.
Kollade dock på Sverige- Danmark matchen (handboll i OS). Vart en väldigt jämn match, men tillslut så drog Sverige de längsta stråt å gick vidare till semifinal :D WOOHOOO!!!!
Nä men nu blir de att plugga in i det sista, så vi hörs mer imorgon!
Puss å kram på er <3
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Brbrbrbr

Fan vad snygg du är zandra!

Svar: Tack!!
Zandra Kjelledal

2012-08-10 @ 18:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0