Tagga igång för nollning de närmsta 3veckorna!! :D

Grymt kul att vara tillbaka i skolan å träffa alla klasskamrater igen! Märktes tydligt att vi i DN45 hade kommit varann väldigt nära förra året- gav alla en hej kram när vi träffades å kunde snacka i evigheter! :D
Gav även de blivande ettorna ett varmt välkomnande i aulan med att ENDAST stå i underkläder, applådera, jubla å skrika högt på dem! Haha snacka om att ni hade velat sätt deras min ;p tänke själv att få ett sånt välkomnande efter att ha varit på skolan i 45min haha grymt kul!
Fick även ett fadderbarn var som vi skulle visa dem runt i skolan å lite i området. De blivande ettorna verkade väldigt trevliga å man kom bra överens med dem man snackade med :) kul!!!!
Blev sedan indelade o faddergrupper på 4-5st ifrån min klass å 8-10 ifrån ettorna. Varje grupp gick igenom vad som skulle hända de närmsta 3 v för våra blivande ettor, dvs. på nollningen!
Kmr blir grymt kul, tanke på vad man själv gick igenom förra året :p haha
Började även med lektionerna direkt... först ledbehandling å därefter hade jag klinik - slutade kl.19...

Imorgon blir de även att träffas både klasserna å ha en grillkväll i Hagaparken :) kmr bli väldigt mysigt samtidogt som man får lära känna dem ännu mer<3

Nu blir de sängen!
Natti natti gullungar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0