ditt äldsta barnbarn behöver dig!!!! älskar å saknar dig farfar<3<3<3<3

Dagen å kvällen började bra tills mamma å pappa berättade en sak för mig som gjorde mig jätte ledsen..
Jag kommer därmed inte vara den här glada tjejen de närmsta dagarna eller kanske t.o.m. inte orka blogga ngt....
Tårarna ville verkligen inte hålla sig tillbaka utan kom forsande i mammas famn... allt ska tydligen hända i min släkt... :'(
Det är nämnligen så att min älskade farfar på 72år, har ramlat ner från ett tak & brutit 4 revben och fått en rejäl spricka i ena lungan, & har nu legat på sjukhus i 4dygn...
Det som jag fick veta ikväll va att han har blivit så pass dålig å fått så pass rejäla smärtor att de har blivit tvungna att söva ner honom och ligger nu med massa slangar över hela kroppen, bl.a. för lugnorna och hjärtat... :'( :'(
Han kunde nämnligen inte få mer smärtstillande (hade fått maxdosen av morfinet) utan de va de enda de på sjulhuset kunde göra, att söva ner honom :'(
Han kommer därmed bli tvungen att vara nersövd i 1.5-3 veckor och försöka tömma lungorna så att diagrammen inte går emot revbenen alltför mkt, innan de hinner läka, samtidigt som att det är förbjudet att hälsa på honom som det ser ut nu...

Farfar e en sån man som verkligen biter ihop när han har ont, visar inga symtom på smärta överhuvudtaget...
Men nu gjorde de så j*vla ont att han grinade illa... fy fan asså :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0