2 dagar kvar till jullov!!


Nu e de så här att jag inte har haft ngn tid att blogga sen... ja jag vet inte när, förra veckan någon gång pga. flera olika anledningar: Bla. skolan (som vanligt), träningar, hjälpt till hemma inför julen, träffat Sofia å Madde förra helgen osv..
Det är jätte trevligt att ni följer min blogg, väldigt uppskattande :) tyvärr får ni vänta lite med uppdateringen vissa gånger äveno m jag har försökt å förbättrat mig. Tyvärr kommer de andra lite i första hand!


Men iaf , ni kanske e lite sugna på vad som har hänt förra veckan - en hel del faktiskt även om de inte har varit ngt speciellt jobbigt, om jag ska vara ärlig ;P BARA LEVT LIVET HELT ENKELT!!!!!

Oj såg nu på klockan att, här kan jag inte sitta längre. Lunchen är slut å lektionen börjar om 10 min. Kanske ska kila iväg till kalssrummet innan läraren dyker upp innan mig, hehe !!
Hörs sen (om jag har tid...)!
Puss å kram på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0